مامانا تو ۱۸ هفته سونو فقط مینویسن یا آزمایشم هست؟

۲ پاسخ

معمولا ازمایشش رو نمیرن اگه سونوهات اوکی باشه هم ان تی هم انومالی
اما من رفتم ازمایش ۱۸ هفته رو هم
ازمایشش کواد مارکر بود رفتم ک خیالم راحت بشه حدودا ۳تومان شد

من ازمایش تو۱۶ هفتگی برام نوشت انومالی۱۸هفتگی

سوال های مرتبط

مامان فندوق مامان فندوق هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان محمدعلی 💙 مامان محمدعلی 💙 ۴ ماهگی
مامان السا خانوم🩷 مامان السا خانوم🩷 هفته بیست‌وپنجم بارداری