من سه شنبه میخام برم سونو تشکیل قلب زوده یا اوکیه؟

۲ پاسخ

اره بزارخوب بگذره بعدش برو منم زود رفتم بهم گفتن کیست سونوواژینال گرفتن ازم دکترم فرستاداگ میدونستم واژیناله نمیرفتم

وایستا ۸ هفته برو ک مطمئن تره و دوباره کاری و استرس الکی به آدم نمیدن

سوال های مرتبط

مامان گل من مامان گل من هفته دهم بارداری
مامان فندق مامان فندق هفته شانزدهم بارداری
مامان آرکان🤍 مامان آرکان🤍 هفته بیستم بارداری