۸ پاسخ

خوشمزه بود.ولی ۱ ساعت خیلی سخته

کدوم آزمایشگاه رفتی عزیزم

خیلی خوشمزه بود من ک تشنمم بود آب یخ گرفتم روش. چنان سر کشیدم دوس داشتم یکی دیگه بخورم😵‍💫😉

تکون نخور بشین یجا بیشتر تهوع میگیری

یعنی خیلی بده نمیشه خورد

اره خیلی شیرینه.تهش مونده خوب قاطی کن

من ک ب راحتی دادم مث اب خوردن 🫠

دوس ندارم برگردم به این آزمایش 😭سه مرحله ای برام نوشته بود خیلی ازیت شدم

سوال های مرتبط

مامان مهرساناC᭄ مامان مهرساناC᭄ ۸ ماهگی