واکسن کزاز واجب بزنیم ؟ اگر نزنیم اتفاقی میوفته؟

۹ پاسخ

بله واجبه

آره دکتر منم گفت باید بزنی من ۲۸ هفته زدم
برای مادر و بچه خیلی خوبه آنتی بادیش ب نوزاد میرسه ایمن میشه
عوارضیم نداشت فقط جای واکسن یخورده سفت شد همین

من از دکترم پرسیدم گف باید بزنی فردا پس فردا بچت کزار بگیره میخای چیکار کنی!
ببین چیز خاصی نیست اصلا برا من عوارض نداشت یکم دستم سنگین شده بود

بله باید بزنی عفونت های بیمارستانی و..

بله عزیزم حتما باید بزنی اگه از تزریق قبلیت ۱۰ سال گذشته باشه

منم زدم ت۳۳هفته

منم گفته دو هفته دیگ بزنم والا دو دلم بزنم یا ن

من رفتم بهداشت گفتم 30هفته بیا بزنیم 24هفته بودم واکسن آنفولانزا زدن

منم این هفته میرم میزنم

سوال های مرتبط

مامان گندم💫🐞🫀 مامان گندم💫🐞🫀 روزهای ابتدایی تولد
مامان پارسا و نیلا💞 مامان پارسا و نیلا💞 ۴ ماهگی
مامان فسقل خان مامان فسقل خان ۶ ماهگی
مامان 👼پسرم مامان 👼پسرم هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان علیرضا مامان علیرضا ۸ ماهگی