۵ پاسخ

نپخته باشه خیلی سفت میشه و اصلا هضم هم نمیشه. یکم تو اب بجوشون رنگش که عوض شد بده دستش

نه اصلا خوب نیست

من که دادم ب دخترم ولی خوب بشورش
دختر من خیلی دوس داره بروکلی نپخته

میشع ولی پخته بشه دلش درد نمیگیره

نه حتما پخته

سوال های مرتبط

مامان پناهم و جوجویی مامان پناهم و جوجویی هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان امیررضا مامان امیررضا ۱۷ ماهگی