میخام به دکترم بگم ۱۷هفته انومالی بنویسه همه چیزیش چک میشه دیگه درسته

۴ پاسخ

18/19خوبه بری بعد اصلا دکتر رو نیازی نیست شما بگی خودش می‌دونه

۱۸-۱۹ بهترین موقع

دکترت و بگی بهت میگ چ تاریخی بهتره بری

نه بزار 18 برو

سوال های مرتبط

مامان نخودی 🧑🏼‍🍼🐤 مامان نخودی 🧑🏼‍🍼🐤 هفته سی‌وسوم بارداری