خوردن پاپ کرن خونگی مشکل نداره دوستان

۸ پاسخ

خوردنه هيچ چيز تو بارداري بد نيس فقط نبايد زياده روي كنيد🫠

من الان میخورم 🤭

😶😶😶

یخور زیاد نمک نزن یوقت فشارت اینا بره بالا

بخور خیلی هم حال میده چه ضرری اخه

میدونسی باعث افزایش شیر هم میشه ؟؟
ولی نمک یا نزن بهش یا خیلی کم بزن

نه عزیزم خوبه برای وزن گیری نی نی هم عالیه

وا

سوال های مرتبط

مامان ِفاطمهِ🫀 مامان ِفاطمهِ🫀 ۶ ماهگی
مامان کیاشا مامان کیاشا هفته سی‌ویکم بارداری
مامان توت فرنگی🍓 مامان توت فرنگی🍓 ۸ ماهگی
مامان نور🌞✨ مامان نور🌞✨ ۱۱ ماهگی