سرماخوردم دماغم کیپ شده چکارکنم چی بخورم 🤕🤧

۷ پاسخ

برو سرویس کامل پاک کن با اب بیا ویکسی بزن

از این اسپری هایی که تو دماغ میزنن بخر اب رو اتیشه منعم نداره فکر کنم

فک کنم منم سرما خوردم

بخور خیلی خوبه

عزیزم دوتا پیاز بزار آب‌پز بشه بعد یه پتو بنداز سرت بخار اونو بده بعد با یه دستمال گردنتو و دماغت رو ببند بعد بخواب خیلی خوبه

جوشانده عناب خوبه
جوشانده به خوبه
بخور اکالیپتوس خوبه

بخور خوبه

سوال های مرتبط

مامان آوان ودوقلوها🩵 مامان آوان ودوقلوها🩵 روزهای ابتدایی تولد
مامان مامان مامان مامان ۱ ماهگی
مامان هدیه قرآن مامان هدیه قرآن روزهای ابتدایی تولد