۹ پاسخ

باید شش تا هشت ساعت ناشتا باشی بعد قرص و خوردی نیم ساعت تا یک ساعت بعدش صبحونه بخوری

نیم تا یک ساعت قبل صبحانه،ولی اگه صبحانه گردو بخورید سه تا چهار ساعت باید از خوردن قرص بگذره چون تاثیری نداره

من ساعت ۷صبح میخورم آلارم گذاشتم. بعد میخابم تا ۱۲😂

حداقل ۸ ساعت بعد شام و یک ساعت قبل صبحانه

من صبح ساعت ۹‌پامیشم قرصو میخورم باز میخوابم تا دوازده بعد تازه دوازده صبحونه میخورم😂😂😂

نیم الی یک ساعت قبل صبونه.

حداقل ۴ ساعت

صبحا وقتی بیدار شدی بخور

دکتر من گفته نیم ساعت

سوال های مرتبط

مامان 🩵محمدمهدیار🩵 مامان 🩵محمدمهدیار🩵 ۵ ماهگی
مامان دخملم

🥰💕 مامان دخملم 🥰💕 روزهای ابتدایی تولد