۷ پاسخ

سلام عزیزم من همون اول ک‌متوجه شدم میکاپ نکردم
فقط رژ گونه و ضدافتاب میزنم
رژ ک‌میکن اصلا نباید زد

من از اول دیگه آرایش نکردم
یه رژ گیاهی خریدم فقط اونو میزنم

چقدر سخت میگیرید خدایی بارداری انقدرم دیگه حساس نیست که از روز اول اصلا ارایش نکنی هر چقدر سخت بگیری به خودت سخت میگذره بارداری هم دورانیه واسه خودش خیلیا باردار میشن نه جایی میرن نه کاری میکنن انقدر سخت میگیرن که افسرده میشن دیگه یه ارایش کردن هر روز نیست که همون رژلب بدون سرب بزنی کافیه

از روز اول

ممنوعیت نداره ولی خب میگن خوب نیست سعی کن رژ نزنی خیلی

محصولات بدون سرب بگیرید. این لی ایرانیه و خیلی هم با کیفیته و بدون سرب

میتونی ضدآفتاب مخصوص بارداری بگیری با رژلب گیاهی ک ضرر نداشته باشه

سوال های مرتبط

مامان جوجه مامان جوجه هفته بیست‌وسوم بارداری
مامان نورا🩷 مامان نورا🩷 هفته سی‌وسوم بارداری
مامان فندوق مامان فندوق ۶ ماهگی
مامان دریا مامان دریا هفته بیست‌وهفتم بارداری