۸ پاسخ

واییییییییییی مگه شماها خدای که چکارکنید تشکیل قلب بسپار بخداااا غذاهای مقوی بخور کافی انقدر تو کارخدا دخالت نکنین

همین استرس خودش باعث صدتا بدبختیییه

خرپا و انار مرتب بخور

عزیزم تا هفته13 بارداری وقت هست واسه تشکیل قلب اصلا نگران نباش و غذاهای مقوی بخور انشالله همه چی عالی پیش بره واست..آرامش از همه نظر مهمتره واسه یه خانم باردار‌‌.. گاهی اوقات طبع خانم باردار زیاد از اندازه سرده بخاطر همین یکم دیر شنیده میشه ضربان قلب جنین ولی یکم که بگذره و جنین بزرگ بشه همه چی اوکی میشه..فقط عجله نکن و مراقبتا کن..

کنترل کن اول استرساته قلب کوچکترین مرحلس

استرس تو کنترل کنی نصف بیشتر راه و رفتی

خودش تشکیل میشه عزیزم

استرس نگیر
استرس خودش سمِ

سوال های مرتبط

مامان ﭙﺴﺮﻴ🩵👶🏻 مامان ﭙﺴﺮﻴ🩵👶🏻 هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان نی نی🩵 مامان نی نی🩵 هفته بیست‌وهفتم بارداری