۷ پاسخ

رو مرزه
ببین دکترت چی میگه
ولی فک کنم سرکلاژ کنی بهتره خیالت راحت تره
من ۲۰بود سرکلاژ کردم
دخترخواهرشوهرمم ۳۰بود سرکلاژ کرد

اسراحت مطلق عزیزم با دکترت مشورت کن شاید نیاز به سرکلاژ باشه

هفته‌ات پایینه پس طولش کمه با دکترت مشورت کن

اصلا کار نکن و کلا دراز بکش فقط برای دستشویی و غذا خوردن بلند شو تا بهتر بشه و پایین نیاد

خیلی خوب نیست عزیزم باید استراحت کامل داشته باشی و شیاف استفاده کنی

چون هفتت پایینم هست

کمه ب نظرم

سوال های مرتبط

مامان ستین ومیراث مامان ستین ومیراث ۵ ماهگی
مامان آنیسا و پسرم مامان آنیسا و پسرم هفته بیستم بارداری
مامان علی کوچولو🩵 مامان علی کوچولو🩵 هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان هدیه امام رضا💙 مامان هدیه امام رضا💙 هفته بیست‌وهشتم بارداری