۹ پاسخ

من از آب تصفیه

من تازگیا گاهی ازتصفیه میدم

سوال منم هست.
گاهی وقتا خیلی کم میدم از شیر

ما که خودمونم اب جوشیده میخوریم همیشه

تا یک سالگی حداقل اب جوشیده سرد شده.

خیلی وقته واسه اب خوردن از شیر اب میدم حداقل سه ماهی میشه

من تا سه سالگی دختر بزرگم میدادم
بعدشم آب معدنی

یه بطری جوشیده کنار بزار از اون بده دیگه سخت نیست ک

من ک تازه چن. روزه گاهی وقتا از شیرآبم میدم

سوال های مرتبط

مامان پناه مامان پناه ۱۰ ماهگی
مامان هامین♥️ مامان هامین♥️ ۱ سالگی
مامان ماهلین مامان ماهلین ۱۴ ماهگی