۳ پاسخ

ماشالله خیلی خوبه عزیزم

چیا میخوردی که وزنش اینقد بوده من وزن جنینم فکرکنم کمه چون دکتر برام لیدی میل نوشت حالا هفته دیگه دوباره سونو دارم ببینم چجوریه وضعیتم

وزنش خوب بوده الان ۱۶۰۰-۱۷۰۰

سوال های مرتبط

مامان مهدی حسین مامان مهدی حسین ۵ ماهگی
مامان آرتمیس 🩷 مامان آرتمیس 🩷 روزهای ابتدایی تولد
مامان آرتمیس 🩷 مامان آرتمیس 🩷 روزهای ابتدایی تولد
مامان آرتا مامان آرتا روزهای ابتدایی تولد