آرد گندم فکر نمیکنم حساسیت زا باشه
دختر منم نون که میخوره رفلاکسش تشدید میشه بهش نون جو میدم
خس خس سینه،ابریزش،التهاب پوستی،دلدرد و بیتابی
علائم پسر منه
اسهال استفراغ یبوست و التهاب پوستی
این علائم ینی بهش نمیسازه
حساسیت جوش میزنن دیگه دلدردم میشن
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.