سلام مامانای گل،سایز این هماتوم زیاده؟خطرناک؟چجوریاس

تصویر
۵ پاسخ

اگه لکه بینی و درد داری برو دکتر و اصلا هم به خودت فشار نیار، هیچ کاری ام نکن.نری جاروبرقی بکشیا

کوچیکه
با استراحت رفع میشه امید به خدا
کار سنگین نکن،توالت فرنگی استفاده کن،پله بالا پایین نشو،اگر ییوست داری درمانش کن
شیاف و داروهایی که دکتر میده مرتب استفاده کن

۱۰درصد چیزی نیست نگران نباش

سلام عزیزم هماتون یعنی لخته خونیه ک دور جنین ومیگیره که با دارو واستراحت برطرف میشه باید بری دکتر بهت شیاف میده واستراحت کنی تا دفع بشه

نه گلم با استراحت و شیاف خوب میشه 🥰

سوال های مرتبط

مامان دلوین مامان دلوین هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان نــــــورا✨ مامان نــــــورا✨ ۷ ماهگی
مامان کیان و نی نی مامان کیان و نی نی هفته سی‌وسوم بارداری
مامان معین ومهراد👼🏻💙 مامان معین ومهراد👼🏻💙 هفته بیست‌وپنجم بارداری