۲۷میلی هماتوم زیاده؟؟

۵ پاسخ

اره تقریبا

اره تقریبا

اگ خونریزی داشتی نترس هماتومت میاد میره من اینجور بودم خیلی ترسیدم ولی بعضیا بدون خونریزی خودش جذب میشه

منم داشتم ۲۸ میل بود تو هفته ۸
استراحت داشتم ، زیاد سرپا نمیموندم ، بیشتر خوابیده و نشسته بودم و توالت فرنگی استفاده میکردم ، دکتر برام شیاف پروژسترون نوشت ، خداروشکر تا هفته ۱۰ کامل جذب شد.

۳سانت میشه حدودا

سوال های مرتبط

مامان کیان و نی نی مامان کیان و نی نی هفته سی‌ودوم بارداری
مامان دلوین مامان دلوین هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان امیر عباس💙🩵💙 مامان امیر عباس💙🩵💙 هفته بیست‌وششم بارداری
مامان دیار🩵 ودلین🩷 مامان دیار🩵 ودلین🩷 ۱ ماهگی
مامان آقا پسرم💚 مامان آقا پسرم💚 ۵ ماهگی
مامان نــــــورا✨ مامان نــــــورا✨ ۷ ماهگی
مامان امیرعباس مامان امیرعباس هفته سی‌ودوم بارداری
مامان جوجه طلایی👶🏻 مامان جوجه طلایی👶🏻 هفته سی‌ویکم بارداری
مامان مامان فندوق مامان مامان فندوق هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان قندعسل🍯😚 مامان قندعسل🍯😚 هفته بیست‌ودوم بارداری