مامانا میگم ک ساک وقتی داخل رحم معلوم بشع یعتی خارج رحمی نیست

۵ پاسخ

اره دیگه اگه خارج رحم بود که تو رحم چیزی دیده نمیشد

یعنی خارج رحمی نیست

سلام مامانا این کیت خرابه من اولین باره استفاده میکنم امروز 7پریودیمه دارم سینال آف میزنم و فردا آمپول آزادسازی دارم

تصویر

اره فکر کنم

اره عزیزم

سوال های مرتبط

مامان محمدطاها مامان محمدطاها روزهای ابتدایی تولد