۴ پاسخ

منم انقباض دارم ....منم دلم میخواد حداقل تا شنبه برسم ..البته ب دکترم گفتم گفت زیا شد بیا زود ...من سزارین دوم هست نباید فشار بیاد ب رحم

میتونی ب دکترت بگی زودتر میندازه تاریخ و

فقط بخواب

استراحت

سوال های مرتبط

مامان نورا مامان نورا ۶ ماهگی