اسید معدم دیگه روانیییییم کرده چیکارش کنم

۱۵ پاسخ

منم میمیرم از دستش فقط لاکسی ژل آروم میکنه اونم میخورم اسهال میشم وایمیستم اسید معدهم بزنه به سرم سر درد شم بد بخورم🥲

اگه فاموتیدین جوابتو نداد
شربت لاکتی ژل

شیر خیلی خوبه من فقط شیر میخورم

خیار و کاهو

فاموتدین
کشک خشک بدون موسیر
سیب
اب خنک
من اینارو امتحان کردم جواب داده
ولی صددرصدی نیست،ممکنه گاهی جواب نده

فاموتیدین

هر روز نخورم بالا میارم خیلی بده معدم ترش میکنه

قرص فاموتیدین بخور دکتر من گفت ک مشکلی نداره تو بارداری تا سه تا در روز مجازی

من هفته ای یدونه قرص پنتومید ۲۰ میخورم یک هفته از اسید معده راحتم

قرص فاموتیدین ۴۰

من همیشه نصف شبا میگیره روانیم میکنه آب خنک میخورم کم کم

منم از اول بارداری داشتم تا الان 🤕

بساز🫠🫠من که دارم خفه میشم

شیر سرد بخور

فقط فاموتیدین جوابه

سوال های مرتبط

مامان فندق مامان فندق روزهای ابتدایی تولد
مامان گل پسر😍👼 مامان گل پسر😍👼 هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان پسرم💙😍 مامان پسرم💙😍 هفته بیست‌وهفتم بارداری