خانما پسرم ۲۰۱گرمه 🫠یعنی وزن اش کمه استرس گرفتم

۱۲ پاسخ

من ۱۸ هفته انومالی رفتم ۲۲۰ گرم بود گفت کمه وزنش

تو 17هفته 202گرم بود گفت خوب

نه کم نیس نگران نباش گلم ۱۹ هفته رفتم سنو گفت ۲۰۰ گرمه گفتم کمه یعنی گفت نه خوبه

وزن الان مهم نیست
از الان ب بعد مهمه ک با لیدی میل و این چیزا دذست میشه نکران نباش

من ۱۷ هفته ۴ روز ۲۰۳ گرم بود

فک کنم یذره کمه.

منم ۱۷ هفتع و ۳ روز بود فک کنم ۱۸۵ گرم بود🥹😂

واسه منم ۱۸ هفته ۲۱۰ گرم بود دکتر چی گفت؟

من ۱۸ هفته بودم ۲۲۰ گرم بود

يكم كمه عزيزم من ١٧ هفته و ٥ روز رفته بودم ٢٣٠ گرم بود

دکترت چی گف

اره کمه

سوال های مرتبط

مامان پسری و دختری 🐋🩰 مامان پسری و دختری 🐋🩰 روزهای ابتدایی تولد
مامان فندق مامان فندق هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان اقا علیسان💙 مامان اقا علیسان💙 هفته بیست‌ونهم بارداری