۱۰ پاسخ

دکتر به منم سر وزنش استرس داد میگفت کمه🥲

باید سونو داپلر شریان رحم بدی شاید جفتت تک شریان باشه آسپرین میخوری خوب میشی نگران نباش عزیزم

اصلا الان مهم نیست من تازه یه هفته دیگ وقت دارم شروع کنم برا وزن گیری بچم

عزیزم الان نگران نباش ۲۸ ب بعد وزنش مهمه از حالا تقویت کن خودتو

اوخی عزیزم وزنش کمه در حالی که باید حد اقل ۳۵۰ میبود
اشکال ندارع چیزا مقوی که جنین وزن بگیره بخور

من ۱۷ هفته ۱۷۶ گرم بود دکتر گفت الان اصلا وزن مهم نیست

خودتو ناراحت نکن عزیزم اگر خون رسانی ضعیفه دکترا قرص و آمپول میدن برا خون رسانی اگرم از تغذیه ات باشه ک لیدی میلی چیزی میخوری ناراحتی و نگرانی برات توب نیس بسپار ب دکترت راهنماییت میکنه عزیزم

مال من تو انومالی ۶۰۰ گرم بود

وزن الان مهم نیست خواهر چراخودتو اذیت میکنی

یعنی چی ؟ یعنی اضافه وزن داره؟

سوال های مرتبط

مامان دانیال و جانا مامان دانیال و جانا هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان فندوقم دلسا🍓🎀 مامان فندوقم دلسا🍓🎀 ۱ ماهگی
مامان riham🩷 مامان riham🩷 ۵ ماهگی
مامان سیب زمینی 🥔💛 مامان سیب زمینی 🥔💛 هفته بیستم بارداری