دخترا من نفخ بارداریم خیلی زیاده چیکار کنم؟

۵ پاسخ

منم همینطور بودم.دکترم بهم قرص اونانزیم داد .فقط بدونه خوردم خوبم کرد.
از دکترتون بپرسین اگر مشکلی نبود براتون بنویسه.

بده بیرون منم همینم

عرق نعنام هم میتونی بخوری من از دکترم پرسیدم گفت بخور

به دکترت بگو بهت قرص میده

منم همینطور شبا خیلی اذیتم 🥲

سوال های مرتبط

مامان یسرا و مرتضی مامان یسرا و مرتضی هفته سی‌وسوم بارداری
مامان زینب 🩷 زهرا مامان زینب 🩷 زهرا ۸ ماهگی