خانومای باردار اومگا ۳میخورین ؟ضرر نداره بخورم

۶ پاسخ

الان بخوری پیش فعال میشه

نه جانم واسه هفته شما خوب نیس
من پرسیدم دکترم گفت هفته ۱۶به بعد مینویسم برات

من تو هفته 19 بودم شروع کردم

من قبلا هر روز میخوردم مامای بهداشت گفت زیاده هفته ای دوتا کافیه

نه من دکترم دوروز در هفته بهم گفته بخورم .شنبه و چهارشنبه

سرخود نباید بخوری فکر کنم

سوال های مرتبط

مامان لپه مامان لپه هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان هیلدا و فندق🌰 مامان هیلدا و فندق🌰 هفته سیزدهم بارداری
مامان پسرخوشگلم😍💙 مامان پسرخوشگلم😍💙 ۷ ماهگی
مامان ؟؟؟؟ مامان ؟؟؟؟ ۷ ماهگی
مامان نی نی🩵💙 مامان نی نی🩵💙 روزهای ابتدایی تولد
مامان ساناز🩵🐣 مامان ساناز🩵🐣 هفته سی‌ودوم بارداری
مامان جوجوی من مامان جوجوی من هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان معجزه امام رضا مامان معجزه امام رضا هفته بیست‌وسوم بارداری
مامان یگانه💝 هدیه 💝 مامان یگانه💝 هدیه 💝 هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان عشق مامان مامان عشق مامان هفته هفدهم بارداری
مامان شازده پسر 😍 مامان شازده پسر 😍 هفته سی‌ودوم بارداری
مامان مهیا و هلیا♡ مامان مهیا و هلیا♡ ۲ ماهگی