۵ پاسخ

من از ۲۰ خوردم

از۱۶هفته معمولا بازم بستگی به ازمایشات داره که به بعضیا زودتر میدن

از ۱۶ هفته ، تازه من از ۱۶ هفته خوردم الان تو آزمایشم مشخص شدی هموگلبینم اومده پایین خیلی

از ۱۶ هفته

من از اول هم ففول بارداری داد بهم هم فرامکس که قبلاً می خوردم چون فریتین پایینه خیلی

سوال های مرتبط

مامان رادوین و وطن❤️ مامان رادوین و وطن❤️ هفته بیست‌ودوم بارداری
مامان رونیسا🥹💓 مامان رونیسا🥹💓 ۸ ماهگی
مامان جوجه هام♥️ مامان جوجه هام♥️ هفته بیست‌وسوم بارداری