خانوما درد واژن تو ۳۳ هفته طبیعیه؟

۸ پاسخ

آره فشار روش هس
هر چی هم بریم جلوتر شدید تر میشه

هی خواهر من
من از 18 هفته درد واژن دارم هنوزم دارم ک دارم

منم دارم ولی نمیدونم طبیعیه

منم دارم شدید

اره حالا بیشترم میشه

منم چند هفته هست دارم

اره من هنوزم دردشو دارم موقع راه رفتن موقع خواب پهلو به پهلو میخام بشم

اره منم دارمممممم

سوال های مرتبط

مامان آوا❤ مامان آوا❤ هفته سی‌وششم بارداری
مامان کیان مامان کیان ۱ ماهگی
مامان ایلیا مامان ایلیا هفته سی‌وهفتم بارداری