دلم ساندویچ ژامبون تنوری می‌خواد میتونم بخورم؟

۵ پاسخ

آره بابا هر چی دلت میخواد بخور ، دو هفته ای یکبار فست فود اشکال ندارع منم پیتزا زیاد میخورم

منم میخوام

من همه چی میخورم

نه عزیزم درحد رفع هوس اشکالی نداره

آره بخور هوس کردی خب
سعی کن زیااااد فست فود نخوری
اما جوری هم نباشه در حسرت خوردنش بسوزی 😂 پس بخور

سوال های مرتبط

مامان دخمل کوچولو 😍 مامان دخمل کوچولو 😍 ۸ ماهگی
مامان 🩷ﺍَﺑ‌‍ﺭﺍ🩷 مامان 🩷ﺍَﺑ‌‍ﺭﺍ🩷 هفته سی‌وششم بارداری
مامان فندق كوچولوم
🤍 مامان فندق كوچولوم 🤍 روزهای ابتدایی تولد