خانوما نودل خطر داره که بخورم؟؟؟

۲ پاسخ

نه هیچی خطر نداره فقط کم بخور نباید زیاد مصرف کنی

اگه هوس کردی یه کوچولو بخور

سوال های مرتبط

مامان پسر خوشکله 👶🏻 مامان پسر خوشکله 👶🏻 هفته سی‌ام بارداری
مامان خدا داد مامان خدا داد هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان امیدکوچولو🤰🏻 مامان امیدکوچولو🤰🏻 هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان هنا مامان هنا ۳ ماهگی
مامان آکای 🩵🫅🏻 مامان آکای 🩵🫅🏻 هفته سی‌وسوم بارداری
مامان آیسان مامان آیسان هفته سی‌ونهم بارداری