عدسی برای دخترم خوبه میتونم بدم
۷ونیم ماهشه

تصویر
۴ پاسخ

بانو گل چند ساعتی بزار عدس خیس بخوره بعد که براحتی پوست عدس ها جدا میشه اینجوری عدسی درست کن خیلی بهتره اینجوری که شما پختی پوست عدس قابل هضم راحت برای نی نی هفت ماه نیست👌🏻

همینو میکس کن بده. هویجو و سیب زمینیم توش بریز. گوشتم خوب میشه

عالیه حتما بده

اره من میدم

سوال های مرتبط

مامان لیانا خانوم مامان لیانا خانوم ۱ سالگی
مامان 🍓ماه خانم🌙 مامان 🍓ماه خانم🌙 ۱۴ ماهگی
مامان پناهم😍 مامان پناهم😍 ۱ سالگی
مامان فاطمه کوچولو🩷 مامان فاطمه کوچولو🩷 ۱ سالگی
مامان محمدرضا مامان محمدرضا ۱ سالگی