۴ پاسخ

ن اگر کم کاری تیروئید نداری ضرری نداره

اگه تیرویید نداری بخور.برای تیروئید خانواده کلم خوب نیست.

میگن نفخ داره کم بخور اگه هوس کردی

نه بخور ضرر نداره
منظورت شور یا ترشیه؟ یا خودش؟

سوال های مرتبط

مامان مامان پسرم🥹❤️ مامان مامان پسرم🥹❤️ روزهای ابتدایی تولد
مامان پناه 🥺🫂 مامان پناه 🥺🫂 ۳ ماهگی
مامان ایلی و ایلیا مامان ایلی و ایلیا ۵ ماهگی