خانوما ۱۱ هفته و ۴ روز برم انومالی خوبه؟

۱۰ پاسخ

بنظرم حتی برا ان تی ام زوده بزار 12 هفته برو

انتی اره انومالی 18هفته باید بری

یه چندروز دیگم صبر کن بنظرم ۱۲ هفته و۲ روز برو

انتی عزیزم

انتی بله

برای انتی بله خوبه

برا ان تی عزیزم اشتباه گفتی والا من شنیدم 12هفته و 3روز زمان ایده ال تریه نمیدونم

انومالی ۱۸ هفته س

منم ۱۱هفته و۴روز رفتم

براانتی خوبه

سوال های مرتبط

مامان معجزه خدا💫 مامان معجزه خدا💫 هفته دهم بارداری
مامان نی نی مامان نی نی هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان تو دلی🐣🎀 مامان تو دلی🐣🎀 هفته بیست‌وششم بارداری
مامان نارگیل🥥🧸 مامان نارگیل🥥🧸 هفته سی‌ودوم بارداری
مامان فندق 🥺🥰 مامان فندق 🥺🥰 هفته بیست‌ویکم بارداری
مامان فندق 🥺🥰 مامان فندق 🥺🥰 هفته بیست‌ویکم بارداری
مامان فندوق مامان فندوق هفته سی‌وهشتم بارداری