۵ پاسخ

معاینه نکیت سزارین معاینه ی ناویت باوان

سلام عریزم خوبی زایمان کردی بسلامتی ؟😍😍

اجازه ندی سزارین چرا باید معاینه کنن اخه

اگه جفتت پایین نیس و مشکلی نداری و دکترت دستور داده باشه، میشه.ا.میخواد ببینه دهانه رحمت باز شده ک سزارین بشی زودتر یا نه.ولی باید دکترت بگه

نزار...

سوال های مرتبط