۵ پاسخ

هفته 15 راحت میشی کم کم

ویتامین b6بخور بعد ش منو دعا کن

اخر ماه سوم کمتررر میشه خیلی شایدم زودتر

عزیزم لیمو بو کن خیلی تاثیر داره

من خیلی شدید بود
ولی الان که دارم میرم تو دوازده هفته خیلی کمتر شده
ولی هنوز حالت تهوعه هست
برای هرکس متفاوته وای معمولا دیگه تا هفته 16 اوکی میشی

سوال های مرتبط

مامان ريحانه‌خانوم🩷🐥 مامان ريحانه‌خانوم🩷🐥 هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان اهورا💙ماهور مامان اهورا💙ماهور ۱ ماهگی
مامان دختر ناز مامان دختر ناز هفته سی‌وسوم بارداری
مامان صدرا🩵 مامان صدرا🩵 هفته سی‌ونهم بارداری