سلام کیا تو ۵ هفتگی رفتن سونگرافی ولی جنین دیده نشده
به محض متوجه شدنم که باردارم
۸ هفته ک رفتم واس سونو قلبش نوشت برام
۸ رفتم
تو ۵ هفتگی چکاپ کامل دادم
تا بی بی چکم مثبت شد رفتم برا بتا خودم ازاد لیست چیزایی ک میدونم لازمه برا بارداریو دادم و ازم ازمایش گرفتن فرداشم جوابشو گرفتم تیروییدم ۳۲ بود و خدا رحم کرد که اینکارو کردم
۹ هفته رفتم برای آزمایش خون
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.