خانما بدجور هوس آبدوغ خیار کردم اگه الان بخورم چیزی میشه🫠

۹ پاسخ

نه من زیاد میخورم
بعدش یه چیز گرم بخور فقط

اخه عزیزم چرا باید طوریت بشه
چرا انقد بعضیا تو خوردن یه چیزی میترسن حتما باید سواا کنن

ولی بعدش ی فاموتیدین بخور چون ترش میکنی

نه.

ن میخاد چی بشه من پنج هفته بودم
درست کردم چن بارخوردم بعد توش نعنا وگل سرخ یکم ریختم هیچ مشکلی پیش نیومد شما ک دیگه پنج ماهته

منکه خیلی میخورم😬😁

ن چی میخاد بشه

هیچ مشکلی برات پیش نمیاد

نه مشکلی نداری فقط گیاهان معطر چیزی توش نریز

سوال های مرتبط

مامان معجزه خدا🩷 مامان معجزه خدا🩷 هفته سی‌وششم بارداری
مامان مامان دوقلوها مامان مامان دوقلوها ۵ ماهگی
مامان دخترم 🩷🦄 مامان دخترم 🩷🦄 روزهای ابتدایی تولد
مامان پسرم👼وتو دلی💙 مامان پسرم👼وتو دلی💙 هفته بیست‌ونهم بارداری