۱ پاسخ

شیر پاستوریزه از یک سالگی ب بعد
من پسرم هفت ماهش بود یه قاشق شیر پاستوریزه با بسکوییت مادر بهش دادم چشت روز بد نبینه ، کار پسرم ب بیمارستان کشید دوروز بستری بود .الرژی شدید نشون داد سرو صورتش ب قدری باذ کرده بود ک چشماش کلا معلوم نبود.تمام بدنش کهیر زد وحشتناک.خیلی بد بود.الانم پسرم دوسالشع هنوز ک هنوزه بهش ندادم چون توی ازمایش چکاپ یکسالگی درصد آلرژیش بالا نشون داده بود منم دیگه میترسم

سوال های مرتبط

مامان ماهلین کوچولو مامان ماهلین کوچولو ۱۳ ماهگی
مامان جوجه طلایی🫀 مامان جوجه طلایی🫀 ۱ سالگی
مامان زهرا&ایلیا مامان زهرا&ایلیا ۱۰ ماهگی
مامان نیارا مامان نیارا ۱۷ ماهگی
مامان مهراد❤️ مامان مهراد❤️ ۱۲ ماهگی
مامان دلانا👼🏻🩷 مامان دلانا👼🏻🩷 ۱۰ ماهگی
مامان رادمان مامان رادمان ۱۲ ماهگی
مامان هامین مامان هامین ۷ ماهگی
مامان محنا و مهدی مامان محنا و مهدی ۱ سالگی
مامان معجزه امام حسینم🫀 مامان معجزه امام حسینم🫀 ۱۴ ماهگی
مامان علی کوشولو مامان علی کوشولو ۸ ماهگی
مامان میران مامان میران ۸ ماهگی