تو هفته من شیرع ارده خوبه بخورم

۷ پاسخ

من زیاد میخورم از اول بارداریم یکی از ویارامه

آره خوبه

بله مقوی هست

عالیه

آره خوبه ولی هرروز نخورین چون گرمه
یه دفعه با ارده قاطی کنین یه دفعه شیره وتخم مرغ بقیه روزا هم تخم مرغ آب پز و...

من از اول بارداری خوردم تاالان

وا چه ضرری داره مگه

سوال های مرتبط

مامان 👶هینا👶 مامان 👶هینا👶 ۹ ماهگی
مامان علیسام💙 مامان علیسام💙 هفته سی‌وهفتم بارداری