بخور من ک میخورم
من از اول هم با خرما خوردم ،هم صبحانه با شیره انگور
توی مقاله های برنامه در موردش نوشته عزیزم سرچ کن
نوشته خوبه ولی باید حتما بهداشتی و از شرکت معتبر باشه که بیماری ایجاد نکنه
زیاد از حدم نباید بخوری چون باعث بهم خوردن تعادل امگا ۳ و چاقی میشه
ولی در کل منبع کلسیم امگا۳ که باعث افزایش هوش جنینم میشه
من میخورم
من شنیدم خوب نیس از چت جی پی تی پرسیدم
چرا نتونی بخور
منکه همه چیز میخورم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.