میتونم ارده بخورم؟؟

۷ پاسخ

بخور من ک میخورم

من از اول هم با خرما خوردم ،هم صبحانه با شیره انگور

توی مقاله های برنامه در موردش نوشته عزیزم سرچ کن
نوشته خوبه ولی باید حتما بهداشتی و از شرکت معتبر باشه که بیماری ایجاد نکنه
زیاد از حدم نباید بخوری چون باعث بهم خوردن تعادل امگا ۳ و چاقی میشه
ولی در کل منبع کلسیم امگا۳ که باعث افزایش هوش جنینم میشه

من میخورم

من شنیدم خوب نیس از چت جی پی تی پرسیدم

چرا نتونی بخور

منکه همه چیز میخورم

سوال های مرتبط

مامان حسین مامان حسین ۱۰ ماهگی
مامان آرکان🤎👣 مامان آرکان🤎👣 ۶ ماهگی
مامان علیسام💙 مامان علیسام💙 هفته سی‌وششم بارداری
مامان هدیه‌ی‌خدا🫧🩷 مامان هدیه‌ی‌خدا🫧🩷 ۵ ماهگی
مامان علیسان مامان علیسان ۳ ماهگی
مامان نورا🎀🌝 مامان نورا🎀🌝 هفته سی‌ام بارداری