سلام خانما اسم برهان قشنگه

۳ پاسخ

بردیا هم قشنگه اگه میخای تو این حروف ها باشه

اورهان قشنگ تره یعنی امپراتور من اسم پسرم ماهانه اگه این پسر می‌شد میزاشتم اورهان

به نظرم نه شبیه بحرانه

سوال های مرتبط

مامان علی مامان علی هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان دیان ودلنیا✌️ مامان دیان ودلنیا✌️ ۱۲ ماهگی
مامان بچه هام 💙🩷 مامان بچه هام 💙🩷 هفته سی‌ویکم بارداری
مامان مامان نارگیل🥥 مامان مامان نارگیل🥥 هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان 🌊 ساحل 🌊 مامان 🌊 ساحل 🌊 ۵ ماهگی
مامان ماهلین مامان ماهلین ۴ ماهگی