۷ پاسخ

۳۷عالیه

اگه بالا باشع خطرناکع یا پایین

اخه ۳۷ که دیگه اصلا استراحت نمیخاد عالیه

من ۳۷ دکتر گفت عالیه کارهای روزمره و همه چی دارم

بالای ۳۰ ع خوبه

مگه ۳۷ کمه؟من دوقلو ۳۷ هست هفته بیستم

نیاز ب استراحت‌ نداره من ۳۳عم استراحت‌م نمیکنم

سوال های مرتبط

مامان سلین مامان سلین هفته سی‌وششم بارداری
مامان دخمل آسمونیم🖤 مامان دخمل آسمونیم🖤 هفته بیست‌ونهم بارداری