۶ پاسخ

اتفاقا میگن بخورید ک بچه باقاله ای یا همون فاویسمی نشه

چه ضرری ؟؟
والا همچی میتونی بخوری به اندازست همچی خوبه
من فقط جیگر نخوردم حتی زعفرون داخل غذا اب هویج ماهی اینا رو خوردم با اینکه دکترم گفته بود نخور هیچ ضرری هم نداره نخوردنش رو هوس موندن ضررش بیشتره

باقالا پر خاصیته نگران نباشین

فاویسم اگه باشه همون دفعه اول حالت دگرگگون میشد دور از جون کارت به بیمترستان میکشید پس نگران نباش ولی کلا کم خونی میاره نخور

من چندباری حاضری از بازاری خوردم عالی بود فقط شب نخور نفخ می‌کنی

چیزی نمیشه مقوی

باقاله این دستفروشا بده چون مونده هست و کثیفه بهداشتی نیسن و اینکه نمکش برای بچه بده ولی چنبار بخوری و زیاده روی نکنی و حساسیت نداشته باشی مشکلی پیش نمیاد

سوال های مرتبط

مامان فندق کوچولو🩵 مامان فندق کوچولو🩵 هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان سامان مامان سامان روزهای ابتدایی تولد