۴ پاسخ

بعدم بهتون میگن که از کی باید برین واسه کلاس و مراقبت و...

از ۳۰ هفته باید بگیری
باید پرس‌وجو کنی ببینی کدوم ماما بهتره از نظر اخلاق و ...
میری پیش مامای مورد نظرت بعد خودشون برات تشکیل پرونده میدن و به شما هذینه‌ رو میگن که باید پرداخت کنین

هزینه هم حدودا ۳ تومن گف میگیرن

من رفتم یکی از مراکز مامایی شهرمون ک ماماهمراه میفرسته سر زایمان
گفتن ۶ جلسه کلاس داره باید بیای و شرکت کنی موقع زایمان هم هر موقع دردت گرف و بستری شدی زنگ بزنی خودمون میرسونیم

سوال های مرتبط

مامان کوچولو مامان کوچولو هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان بیبی مامان بیبی هفته سی‌وششم بارداری
مامان ایهان کوچولو مامان ایهان کوچولو ۳ ماهگی
مامان گیسو مامان گیسو روزهای ابتدایی تولد