شیشه شیر چه مارکی گرفتین یا تصمیم دارین بگیرین
این مارک چطوره؟

تصویر
۹ پاسخ

من فعلا بی بی لند گرفتم. چون مامانم میگه من خودمم. ن پستونک گرفتم ن شیشه. گفت گرون نخر اگه گرفت عوض میکنیم

اونت گرفتم

منم بی بی لند خریدم

من بیبی لندگرفتم

فقط هی اور شی خیلی عالیه ضد نفخه

من چون شیر خودمو میدم
احتیاط بی بی لند خریدم

به نظر من یه شیشه شیر معمولی قیمت مناسب از داروخونه بگیر
چون شاید اصلا بچت شیشه نگیره
وقتی بدنیا اومد اگر نیاز شد شیشه شیر برند و با کیفیت بخر

اونت خیلی خوبه
اینو نگیر اول یه چیز معمولی بگیر شاید اصلا بچه ت شیرخشکی نشه شیر خودتو بخوره
پستونک هم معمولی بخر شاید پستونک نگیره

من اونت میخام بگیرم

سوال های مرتبط

مامان قند من مامان قند من هفته سی‌ونهم بارداری
مامان دوقلوها مامان دوقلوها ۸ ماهگی
مامان گودی مامان گودی هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان پسرام🩵😍 مامان پسرام🩵😍 هفته سی‌ویکم بارداری
مامان 🩷یاسمین زهرا🩷 مامان 🩷یاسمین زهرا🩷 ۴ ماهگی
مامان موش موشی مامان موش موشی هفته بیست‌ونهم بارداری