۹ پاسخ

من ۶ هفته و یک روز بودم تشکیل نشده بود
گفت ده روز دیگه بیا

5هفته و 6روز

شیش هفته و یک روز

و بعضی وقتا میشه دیرتر قلبش تشکیل بشه اگه ضربانش منظم باشه مشکلی نداره

تا ده هفته فرصت هست نگران نباش استرس اصلا نداشته باش

من ۶ هفته هستم ولی قلبش تشکیل شده

۷ هفته و ۲ روز

4 هفته رفتم قلب میزد

۷ هفته و ۴ روز

سوال های مرتبط

مامان حامی👼💙 مامان حامی👼💙 هفته پانزدهم بارداری
مامان شهرزاد🎀🩷 مامان شهرزاد🎀🩷 هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان آقا سید🩵🥸 مامان آقا سید🩵🥸 هفته بیست‌ونهم بارداری