۴ پاسخ

ببلاک مناسب نی نی هایی هست ک مشکلات گوارش دارن منم امروز گرفتم

دختر من دل‌درد میشد شکمش سفت میشد

اگہ شیرتون کفایت میکنہ بنظرم اصلا الان بھش شیر خشک ندین بچہ تون خدای نکردہ رفلاکس میگیرہ چون کوچیکہ ھمون شیر خودتون کفایت میکنہ براش

من واسه دوتا دخترام استفاده کردم خوب بودش

سوال های مرتبط

مامان دلانا🥹🐥 مامان دلانا🥹🐥 ۱۲ ماهگی
مامان محمد سبحان مامان محمد سبحان ۴ ماهگی
مامان آیهان گوگولی👶🏻🩵 مامان آیهان گوگولی👶🏻🩵 ۱ ماهگی