خانما بچم پایینه دیروز سرکلاژ شدم چیکار کنم بچم بره بالا🫠

۷ پاسخ

فقط درازبکش،بین پاهاش بالشت کوچیک بزار،شیاف حتما بزار که طول سرویکست بره بالا
اگه خانوادت زندیکن بگوبیان کمکت،رابطه کلا ممنوع،حتی یه وسیله یک کیلویی هم بلندنکن
حمام فقط درحد دوش گرفتن
کمرت رو با یه روسری یواش ببند،پهلوهاتوگرم نگه دار
دستشویی هم فقط فرنگی
حواست باشه یبوست نشی
اب زیادبخور
غذاهای ابکی بیشتربخور کع شکمت سفت نشه

فقط استراحت

سرکلاژ نمیره بالا فقط نمیذاره بیاد پایین فعلا من 43 روز سرکلاژ شدم هنوز همون 25 به دکتر گفتم کی میاد بالا گفت شايد اصلا نیاد بالا ما سعیمون این بود پایین نیاد

چنده سرویکست سرکلاژ شدی

استراحت پاهاتم کمی بالا بگیر
ی گن مخصوصا بارداری هست ببخشید کمر بند اونو زن عموم تا ماه نهم بست

فقط بخواب برای دسشویی بلند شو

استراحت

سوال های مرتبط

مامان مهراد مامان مهراد روزهای ابتدایی تولد
مامان فندق🌰 مامان فندق🌰 هفته هفدهم بارداری
مامان میراث کوچولو🥹 مامان میراث کوچولو🥹 هفته سی‌ام بارداری
مامان هاکان مامان هاکان روزهای ابتدایی تولد