خانما تیروئیدم بالاست؟

تصویر
۴ پاسخ

من دارم الان دوساله دارم میخورم با قرص کنترل میشه ولی از نخوری باز میره بالا

لب مرزی تا ۵ راه داره ولی

با قرص کنترل میشه نگران نباش

اگر حامله ای خیلی بالاس

سوال های مرتبط

مامان امیرعلی و دخملی مامان امیرعلی و دخملی ۱ سالگی
مامان مانیار👼🏻💙 مامان مانیار👼🏻💙 ۹ ماهگی
مامان ❤️بچهام ❤️ مامان ❤️بچهام ❤️ ۱ سالگی