۴ پاسخ

منم امروز همش پیاده روی کردم دوس دارم زودتر بیاددیگه شوهرم خیلی خسته تراز من نشون میده هردقیقه میپرسه نزاییدی درد نداری 😂

پله هارو دوتا یکی برو،هم حالت اسکوات میشه هم فشار میاد

میگن تو آب گرم بشینی بچه میاد

امشالله به سلامتی به دنیا بیاد

سوال های مرتبط

مامان 🩵پسری مامان 🩵پسری هفته سی‌ودوم بارداری
مامان اَبرک☁️ مامان اَبرک☁️ ۳ سالگی
مامان نبات خانم مامان نبات خانم ۱۶ ماهگی