مامانا شما موقع پیاده روی فشار ب بکینیتون میاد ؟

۷ پاسخ

بله منم

خیییلی

اره با شکمبند ببندی که هم بچه پایین نیاد هم فشار کم بشه از واژن

خیلییییی

وای ارههه

بله عزیزم

بله

سوال های مرتبط