۷ پاسخ

کاش یه انجمن میزدیم برای اعتصاب شیر🥲
ینی هیچ راهی نیست؟
کمرم شکست

رفلاکس داره دخترت؟

کاش دخترمن توخواب هم بخوره
شیشه میزارم دهنش بیدارمیشه نمیخوره

فک کردم بچه خودم فقط اینطوریه

والا بچه من تو خواب اصلا نمیخوره میدوشم تو شیشه میدم

دختر منم یک تایمی تو سن دخترت اینجوری شد بعد 6 خوب شد نگران نباش درست میشه

دختر منم همینطور شده دارم دق میکنم خیلی لاغر شده

سوال های مرتبط

مامان لیا🐣🎀 مامان لیا🐣🎀 ۱۶ ماهگی